Aktualnie dostępne szkolenia
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/profil-osobowosci-na-www-300x251-1.png)
Podnieś swoją wydajność poprzez lepsze rozumienie siebie i innych
Maksymalne wykorzystanie mocnych stron. Podnoszenie skuteczności w działaniu. Zwiększenie efektywności komunikacji w zespole. Wyznawane wartości osobiste w oparciu o typy zachowań
Dominujący (D),
Inicjatywy (I),
Stały (S),
Korygujący (K).
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/svg-profil-stresu-zawodowego-i-prywatnego-20230125-1.png)
Opanuj stres w życiu zawodowym i prywatnym
Rozpoznawanie sygnałów nadchodzącego stresu oraz stosowanie skutecznych technik radzenia sobie ze stresem i zachowania efektywności w działaniu na najwyższym poziomie.
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/zarzadzanie-czasem-na-strone-www.png)
Każdy ma swoje 24h Skuteczne zarządzanie sobą w czasie
Zwiększenie efektywności realizacji zadań. Optymalizacja działań. Eliminowanie rozpraszaczy na rzecz efektywnej pracy. Dopasowanie właściwych narzędzi do zarządzania czasem. Znajomość tablicy Eisenhauera.
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/IMG_8372-300x200-1.png)
Poznaj skuteczne sposoby rekrutacji
Pozbądź się ograniczających przekonań przy wyborze kandydatów.
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/svg-twoja-osobowosc-w-stresie-20230125-300x251-1.png)
Wykorzystaj swój styl zachowania do radzenia sobie ze stresem
Zapanuj nad stresem dzięki Twojej osobowości. Poznaj swój osobisty wzorzec stresu.
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/zarzadzanie-czasem-na-strone-www.png)
Twój styl zachowania w sprzedaży
Rozpoznaj swoje osobiste atuty. Odkryj swój potencjał sprzedażowy.
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/svg-strategia-rozmow-telefonicznych-20230125-300x251-1.png)
Strategia rozmów telefonicznych
Narzędzie pracy przeznaczone dla konsultantów, trenerów oraz coachów telemarketingu. Narzędzie, które z powodzeniem można stosować w sytuacji pozyskiwania, obsługi i negocjacji telefonicznych z klientami. Sprawdza się także na stanowiskach administracyjnych i posprzedażowej obsługi klientów.
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/svg-strategia-skutecznej-wspolpracy-w-zespole-20230125-300x251-1.png)
Strategia skutecznej współpracy w zespole
Dobry zespół jest jak układanka: wszystkie elementy muszą do siebie pasować. To narzędzie pozwoli przyjrzeć się pracy swojego zespołu. Ocenić, czy procesy zachodzące w zespole są czytelne. Pozwoli tez określić atuty i potencjał do rozwoju swojego zespołu.
![](https://www.argemonia.pl/wp-content/uploads/2023/05/svg-strategia-sprzedazy-i-obslugi-klienta-20230125-1.png)
Opracuj skuteczną strategię sprzedaży i obsługi klienta
Zwiększenie efektywności kontaktu z klientami. Zwiększenie efektywności sprzedaży. Gry szkoleniowe z tematyki sprzedażowej, komunikacji i współpracy.
Aktualnie dostępne szkolenia
Przez blisko 20 lat pracowałem w usługach skupionych na obsłudze Klienta. Przeprowadziłem kilka tysięcy rekrutacji na stanowiska administracyjne i specjalistyczne oraz niższego i wyższego szczebla zarządzania. To był czas intensywnego poznawania potrzeb klientów i szukania rozwiązań. To był czas, kiedy uczyłem się pracy z Klientami. Dzisiaj dzielę się tą wiedzą i sposobami w jaki skutecznie pracować w obszarze usług. Dodatkowo moje szkolenia wspieram narzędziami persolog®, które w innowacyjny sposób pomagają spojrzeć na obsługę klienta, sprzedaż, rekrutacje i rozwój biznesu w oparciu o ludzi.